Üye Şikayetlerini Ele Alma

 

KIRŞEHİR TİCARET VE SANAYİ ODASI

ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA SÜRECİ

Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası personeli ya da seçim ile göreve gelen organ üyelerinden birine bildirilen tüm üye şikâyetleri Yönetim Sistemleri Yöneticisine; Yönetim Sistemleri Yöneticisinin yokluğunda Genel Sekretere bildirilmek üzere “Üye Şikâyet Formu” doldurularak kayıt altına alınır. Prensip olarak tüm şikâyetler kayıt altına alınır ve “Üye Şikâyetleri Veri Tabanına” kaydedilir. Veri Tabanı aynı zamanda şikâyetlerin cevaplanması ve sonuçlandırılmasına ilişkin takibin yapılması için Yönetim Sistemleri Yöneticisi tarafından izlenir.

Üye şikâyetleri her ayın ilk Çarşambası yapılan “Aylık Personel Toplantılarında” gündem olarak ele alınır. Personel seviyesinde çözülemeyen şikâyetler Genel Sekreter tarafından Yönetim Kurulu toplantısı gündemine alınır. Yönetim Kurulu seviyesinde çözülemeyen şikâyetler Meclis toplantısı gündemine alınır. Meclis seviyesinde çözülemeyen şikâyetler üst mercilere taşınır ve şikâyetin takibi Yönetim Kurulu tarafından yapılır.

İstek,Öneri,Şikayet,Teşekkür Formu

Lütfen bildirim kategorisini seçiniz :
Öneri / İstek / Şikayet / Teşekkür Konusu *:
Lütfen Öneri / İstek / Şikayet / Teşekkür hakkındaki açıklamanızı yazınız :
Adınız * :
Soyadınız * :
E-Posta Adresiniz *:
Güvenlik Sorusu :
Yukardaki kodu aşağıya giriniz
* alanların doldurulması zorunludur.

Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası © | Tüm Hakları Saklıdır | 2017